Rekreasyon hizmet ve ürünlerinin pazarlanma tekniklerinin öğrenimi, hedef kitle belirleyebilme ve uygun pazarlama politikalarının geliştirilebilmesi, yönetim ve uygulama becerilerinin kazanımı, modern pazarlama anlayışı, hizmet pazarlaması, pazarlama yönetimi, pazarlama planlaması, pazarlama kararlarını etkileyen çevresel faktörler ile rekreasyonel pazarlamanın nitelikleri ve uygulama örneklemeleri. Pazarlama kavramı, pazarlama bilgi sistemi, pazar bölümleme ve hedef pazar, pazarlama karması; ürün pazarlama karması, fiyat pazarlama karması, yer pazarlama karması, tutundurma pazarlama karması, halkla ilişkiler, rekreasyonda pazarlama karması elemanlarının eşgüdümü ve denetlenmesi, rekreasyon ve pazarlama ilişkisi, rekreasyon pazarlama yönetimi ve denetimi, rekreasyon pazarlamasında yeni eğilimler, rekreasyon pazarlamasında sorunlar .
- Eğitimci: Ali Ozdemir