Temel kavramlar ve özellikleri; zihin yetersizliği olan bireyler; otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan bireyler; sınıflandırma: eğitsel, psikolojik, tıbbi; yaygınlık ve görülme sıklığı; nedenler: doğum öncesi, doğum anı, doğum sonrası; tarama/tamlama: tıbbi, gelişimsel ve eğitsel tarama/tanılama; akademik ve akademik olmayan özellikler; özel eğitimde görev alan personelin rol ve sorumlulukları; geçmişten günümüze zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu olan bireylerin tanımlanması ve neler yaşadıkları; ekip ve işbirliği; eğitim-öğretim ortamları; Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocukların eğitimiyle ilgili uluslararası ve ulusal mevzuat ve getirileri bilimsel dayanaklı uygulamalar; ailelerin özellikleri; zihin yetersizliği olan bireye, Otizm Spektrum Bozukluğu olan bireye ve ailelerine yönelik tutumlar; ailelere sunulan hizmetler, destekler ve yasal haklar.
- Teacher: Ulku Abidoglu
- Teacher: Cahit Nuri