Bu derste Pazarlama
kapsamı ve özellikleri, Pazarlama kavramı, Pazarlama kavramının gelişimi ve
uygulanışı, Pazarlamayı etkileyen çevresel faktörler, Pazarlama bilgi sistemi
ve pazarlama araştırması, Pazar türleri, tüketici pazarları ve endüstriyel
pazarlar, Pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ve Mamul konuları işlenecektir.
- Teacher: Damla Erdil
This course will equip our students with the concepts and applications of decision support systems, including type of decisions decision making systems and decision makers, modeling decisions and modeling analysis, decision with organization like group support systems and enterprise information systems .It provides the student with the knowledge how to develop a decision support systems. Also it aims to give the student knowledge about artificial intelligence and expert systems
- Teacher: Musbah Aqel
- Teacher: Huseyin Yaratan
This course aims to introduce the students to some concepts of advanced programming and practice on
reusing components using Java. The course focuses on Graphical User Interface (GUI), multithreading, networking, and database
manipulation. By completing this course, the
students should be able to write and develop Java applications.
- Teacher: Mary Agoyi
- Teacher: Mehmet Aga
Öğrenciler eğitimleri süresince öğrendikleri teorik bilgilerin işletmelerde nasıl uygulandığını 80 iş günü olmak kaydıyla gözlemekte ve buna iliskin raporlar hazirlamaktadir. Staj döneminde öğrenciler, iş yönetimi ve muhasebe uygulamalarında becerilerini artırma fırsatı bulmaktadir.
- Teacher: Mehmet Aga